Ați dat greș cu cumpărătura? Nici o problemă!
În termen de 14 zile noi vă vom înlocui complet marfa împachetată cu excepţia accesoriilor de bucătărie.
Înlocuirea produselor nealimentare de calitate corespunzătoare are loc, în cazul, în care astfel de mărfuri nu au fost date în folosinţă, s-a păstrat aspectul comercial, caracteristicile de consum, sigiliile, etichetele de fabrică, precum şi cecul marfar sau bonul de casă, eliberate consumatorului împreună cu marfa specificată vândută.
Schimbul sau returnarea mărfurilor se efectuează în același magazin unde au fost procurate.
Hotărârea Republicii Moldova nr. 187 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 105-XV din 13 martie 2003 privind protecţia consumatorilor.
Informații pentru consumatori
Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova:
Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor
Adresa: mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel: (022) 74-14-64
E-mail: consumator@apc.gov.md
Site: www.consumator.gov.md
Examinarea reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului.